مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-05حوادث

سرشاخه های اصلی قاچاق توتون به کشورهای همسایه دستگیر شدند


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از دستگیری سرشاخه های اصلی قاچاق توتون به کشورهای همسایه خبر داد و گفت: دو کانتینر توتون مرغوب قاچاق در یکی از بنادر تجاری استان کشف شد.

- ، سرهنگ محمد محمدپور اظهار داشت: در راستای مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق های سازمان یافته از نوع ترانزیت انواع توتون داخلی از گذرگاه های مرزی کشور، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد، افرادی دلال با حضور در بین کشاورزان توتون کار اقدام به خرید محصول آنان با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب کارخانه و قاچاق آنها به کشورهای همسایه می کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، تصریح کرد: این افراد سودجو علاوه بر قاچاق توتون، اقدام به تولید تنباکوهای غیر بهداشتی با برندهای معتبر می کردند که تمامی این فرآیند، آسیب های جبران ناپذیری از قبیل تعطیلی بزرگترین کارخانه فرآوری تنباکو خاورمیانه را در شهرستان میاندرود و بیکاری کارگران به دنبال داشته است.

محمدپور، اظهار داشت: با پیگیری شبانه روزی و تلاش بی وقفه مأموران پلیس امنیت اقتصادی، در این ارتباط 100 متهم به قاچاق در استان های مختلف شناسایی و دستگیر شدند که تحقیقات گسترده منجر به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشاخه های اصلی قاچاق توتون به کشورهای همسایه دستگیر شدند

سرشاخه های اصلی قاچاق توتون به کشورهای همسایه دستگیر شدند