مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-05سياسي

برگزاری نشست هم اندیشی مسائل بنیادی کشور و نقش کمیسیون اصل 90 در آن


نشست هم اندیشی مسائل بنیادی کشور و نقش کمیسیون اصل نود در آن با حضور جمعی از صاحبنظران، رییس و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس برگزار شد.

- نشست هم اندیشی مسائل بنیادی کشور و نقش کمیسیون اصل نود در آن با حضور جمعی از صاحبنظران، رییس و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود در ابتدای این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و اقدامات نظارتی این کمیسیون در دوره یازدهم ارائه کرد و گفت: احقاق حقوق سربازان وظیفه، پیگیری اجرای قانون حدنگار (کاداستر)، رسیدگی به پرونده تخلفات گمرکی، بررسی علل خاموشی های اخیر و تخلفات وزارت نیرو در قطعی برق ها، رسیدگی تخلفات وزارت بهداشت در کاهش ظرفیت آزمون دستیاری، رسیدگی به تخلفات ادغام بانک ها در بانک سپه و عدم توجه به حقوق سهامداران خرد و همچنین پیگیری اصلاحات بودجه از جمله مواردی بود که در این کمیسیون در کنار بیش از 3 هزار شکایت مردمی از دستگاه های مختلف انجام شده است و معتقدیم در ادامه این مسیر بی نیاز از مشورت صاحب نظران نیستیم.

حسن شجاعی علی آبادی رییس کمیسیون اصل نود نیز در این جلسه با اشاره به روند و سیاست های اصلی این کمیسیون که در قالب سه محور پیگیری می شود، عنوان کرد: از ابتدای کار کمیسیون در دوره یازدهم تلاش داشته ایم، نظامی از مسائل را پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی مسائل بنیادی کشور و نقش کمیسیون اصل 90 در آن

برگزاری نشست هم اندیشی مسائل بنیادی کشور و نقش کمیسیون اصل 90 در آن