مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-05سياسي

تعزیرات بر اجرای احکام صادره نظارت مداوم داشته باشد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امر مهم وحساسی بر دوش تعزیرات حکومتی هست و نقش تاثیر گذاری در زندگی روزمره مردم و ساماندهی بازار دارد.

- ناصر عتباتی امروز 14 آذرماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف تعزیرات نقش کنترل گری و مراقبتی، صیانتی آن از عملکرد بازار است که بعضا گله مندی مردم در این مقوله ها بوده و با حضور میدانی وعملیاتی و در کف بازار می توان حضور ونقش پررنگی داشت و تخلفات را تحت کنترل قرار داد.

رییس شورای قضایی استان ادامه داد: تعزیرات باید برای مردم امید آفرین وامید بخش و برای متخلفان و کسانی که ناامنی روانی ایجاد می کنند یک اهرم اجرایی قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.

مقام ارشد قضایی استان افزود: تعزیرات نباید منتظر بازرسان صنعت ومعدن یا اصناف باشد باید راسا ورود کند و وظایف ذاتی خود را انجام دهد و با اقدام به موقع ومیدانی وعملیاتی خود آرامش روانی را به جامعه بدهد.

وی افزود: اتحادیه ها و اتاق اصناف و بازرسان آنها و سازمان های مردم نهاد خصوصا بسیج اصناف با بازرسان داوطلب می توانند بسیار کمک کننده به تعزیرات باشند.

رییس عدلیه استان در ادامه تعزیرات را به مقوله پیشگیری از تخلفات صنفی و گران فروشی توجه داد و برنامه های فرهنگی وپیشگیرانه و ارشادی را برای کنترل وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات بر اجرای احکام صادره نظارت مداوم داشته باشد

تعزیرات بر اجرای احکام صادره نظارت مداوم داشته باشد