مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-05اقتصادي

نوری قزلجه: دولت از گره زدن مشکلات اقتصادی مردم به موضوع مذاکرات خودداری کند


نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور و اعضای تیم اقتصادی خواست که از گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به موضوع مذاکرات و نگاه به خارج و شرطی کردن شاخص های اقتصادی به این موضوع خودداری نمایند.

- نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور و اعضای تیم اقتصادی خواست که از گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به موضوع مذاکرات و نگاه به خارج و شرطی کردن شاخص های اقتصادی به این موضوع خودداری نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا نوری قزلجه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رییس جمهور و اعضای تیم اقتصادی تقاضا دارم از گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به موضوع مذاکرات و نگاه به خارج و شرطی کردن شاخص های اقتصادی نظیر نرخ ارز و تورم به موضوع مذاکرات خودداری نمایند و با اتکا به توان داخلی نسبت به حل مشکلات معیشتی اقدام جدی و فوری به عمل آورند.

نائب رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس از وزیر جهاد کشاورزی نیز خواست که نسبت به تامین علوفه مورد نیاز دامداران سنتی با نرخ ارز ترجیحی اقدام فراگیر نماید و در بودجه 1401 در کنار سازمان برنامه و بودجه پیگیر پایداری ارز ترجیحی کالاهای اساسی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری قزلجه: دولت از گره زدن مشکلات اقتصادی مردم به موضوع مذاکرات خودداری کند

نوری قزلجه: دولت از گره زدن مشکلات اقتصادی مردم به موضوع مذاکرات خودداری کند