مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-05سياسي

امربه معروف همه شئون زندگی را در بر می گیرد/لزوم نظارت بر پوشاک نامتعارف


معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد که انجام فریضتین همه شئون زندگی را در بر می گیرد، لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی برای رسیدن به اهداف مد نظر و توفیق در اجرای فریضتین را متذکر شد.

- ایسنا/فارس معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد که انجام فریضتین همه شئون زندگی را در بر می گیرد، لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی برای رسیدن به اهداف مد نظر و توفیق در اجرای فریضتین را متذکر شد.

حجت الاسلام سیدعلی خان محمدی یکشنبه 14 آذر در نخستین گردهمایی معاونین اجتماعی و مطالبه گری و رابطین عفاف و حجاب ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است، بیان کرد: اگر از ظرفیت مردم در احیای فریضتین استفاده نشود و مردم به میدان نیایند، با قوانین و بخشنامه هیچ اتفاق مثبتی در بخش های مختلف کشور نخواهد افتاد.

معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه یکی از رویکردهای ما در این معاونت استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی در عرصه های مختلف است، تاکید کرد: امر به معروف مختص یک حیطه نیست بلکه مردم می توانند در همه شئون امر به معروف و نهی از منکر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف همه شئون زندگی را در بر می گیرد/لزوم نظارت بر پوشاک نامتعارف

امربه معروف همه شئون زندگی را در بر می گیرد/لزوم نظارت بر پوشاک نامتعارف