مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-05سياسي

تقدیر شورای شهری ها از رییس جمهور/ دو پیشنهاد برای بهبود وضعیت هرندی


عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از رییس جمهور برای بازدید از محله هرندی گفت: از رییس جمهور خواستاریم اعتبار ویژه ای برای محله هرندی در اعتبارات سال آینده در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی در صحن امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود ضمن تشکر از رییس جمهور برای بازدید از محله هرندی گفت: رییس جمهوری در تهران سنت شکنی کردند و برای اولین بار از یکی از محلات آسیب دیده و کم برخوردار شهر تهران یعنی محله هرندی به صورت سرزده بازدید کردند.

وی ادامه داد: بازدید ایشان به عنوان رییس جمهور با بازدید امثال بنده و حتی شهردار  تهران قطعا تفاوت دارد و حتما توقع مردم بالا رفته و فکر می کنند با حضور ایشان باید اتفاقی در محله هرندی بیفتد.

  امانی اضافه کرد: دو پیشنهاد خدمت ایشان دارم؛ اول اینکه؛ اعتبار ویژه ای برای محله هرندی در اعتبارات سال آینده در نظر بگیرند.

دوم اینکه؛ موضوع هرندی و آسیب های اجتماعی تهران را در دستور کار شورای عالی اجتماعی که به ریاست خودشان اخیرا تشکیل و فعال شده قرار دهند و از ظرفیت، اطلاعات و جمع بندی که شهرداری و شورا در این زمینه دارند استفاده کنند تا مردم احساس کنند حضور ایشان یک نتیجه ملموس و عملی برایشان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر شورای شهری ها از رییس جمهور/ دو پیشنهاد برای بهبود وضعیت هرندی

تقدیر شورای شهری ها از رییس جمهور/ دو پیشنهاد برای بهبود وضعیت هرندی