موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-05اجتماعي

دهیاری ها در ساماندهی سگ های ولگرد شهرداری بجنورد را یاری کنند


معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رُفت و روب این شهر خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رُفت و روب این شهر خبر داد.

شادکام در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر برای رُفت و روب شهر بجنورد با کمبود شدید نیروی پاکبان مواجه هستیم، گفت: هم اکنون تعداد نیروهای پاکبان شهرداری بجنورد 90 نفر است و خیابان و معابر این شهر با این تعداد نیروی اندک پاکسازی می شود.

وی اظهارکرد: در حال حاضر برای رفع کمبود نیرو از ظرفیت نیروهای فضای سبز استفاده خواهیم کرد تا به کمک پاکبان ها بیایند و رُفت و روب در تمامی مناطق شهر صورت گیرد.

شادکام افزود: اما برای حل این مشکل پیشنهاد شده تا در بودجه 1400 اعتباری در نظر گرفته شود که از توان بخش خصوصی برای پاکسازی شهر استفاده شود.

وی در ادامه به پرسه زدن سگ های ولگرد در شهر بجنورد به خصوص در ساعت های انتهایی شب و ابتدای صبح اشاره کرد و گفت: شهر بجنورد از لحاظ موقعیت جغرافیایی به گونه ای است که روستاها و باغات در فاصله خیلی نزدیک به این شهر قرار گرفته اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در فصل پاییز و زمستان که سرکشی مالکان به باغ های آن ها کمتر می شود شاهد پرسه زنی سگ های بیشتری در داخل شهر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاری ها در ساماندهی سگ های ولگرد شهرداری بجنورد را یاری کنند

دهیاری ها در ساماندهی سگ های ولگرد شهرداری بجنورد را یاری کنند