مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-05سياسي

نیازمند انسجام در جنگ تبلیغاتی هستیم/ در مقابل دشمن پراکنده عمل نکنیم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمن ما متحد، مشترک و منسجم عمل می کند و اگر ما در این جنگ پراکنده عمل کنیم قطعا نمی توانیم در برابر آرایش دشمن مقابله مناسبی داشته باشیم.

- ، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه این شورا، گفت: مُهر تایید و رضایت آیت الله خامنه ای بر خدمات صادقانه آیت الله جنتی و رضایت از عملکرد ایشان، حُسن ختامی بر پایان این مسئولیت بود.

وی با بیان اینکه آیت الله جنتی عمر خود را در راه تعظیم شعائر اسلامی صرف کرد، ادامه داد: ماموریت شورای هماهنگی و ماموریت همه فعالیت های تبلیغاتی تنظیم شعائر است که ارکانی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: رهبر انقلاب در مورد نظام مقدس اسلامی تعبیری دارند که اولین بار از زبان خود ایشان در سفر به قم شنیدم.

در سفر 10 روزه ایشان به شهر قم در سال 89 که من خدمتگذار مردم قم بودم، در جلسه ای که ایشان با مسئولان دولت در قم داشتند، من در سخنانی دستاوردهای نظام در طول سه دهه در استان قم را برشمردم؛ آماری ارائه شد که در آن، شهر قم را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند انسجام در جنگ تبلیغاتی هستیم/ در مقابل دشمن پراکنده عمل نکنیم

نیازمند انسجام در جنگ تبلیغاتی هستیم/ در مقابل دشمن پراکنده عمل نکنیم