مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-05سياسي

ناعدالتی درتوزیع آگهی های استان سمنان/ شفاف سازی می کنیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن تایید بروز برخی ناعدالتی ها در توزیع آگهی بین نشریات استان، گفت: با اجرای سامانه الکترونیکی آگهی ها سعی کرده ایم همه امور را شفاف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید فلاح لاله زاری در نشستی با حضور خبرنگاران شاهرود به میزبانی سالن جلسات ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به مشکلات رسانه ها و با بیان اینکه تکرار جلسات با این قشر برای پیگیری مسائل مرتبط با فرهنگ و رسانه یکی از مسائلی است که در دستور کار اداره کل قرار دارد، بیان کرد: باید بپذیریم که هزاران مشکل در حوزه فرهنگی و رسانه های استان وجود دارد که می بایست با همراهی بهتر، آنها را حل کنیم.

وی با بیان اینکه ناهماهنگی های بسیاری متأسفانه در عرصه های مختلف فرهنگ و رسانه وجود دارد و ما دست اندرکاران فرهنگ و رسانه نیز به خوبی عمل نکرده ایم، افزود: بسیاری از موقعیت ها است که قانون هم به درستی اجرا نمی شود در حالی که بسیار کارهای بهتری را نیز می توانیم انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کنار هم قرار گرفتن رسانه ها برای اصلاح شرایط اهمیت دارد، بیان کرد: رسانه های شهرستان شاهرود باید با هم باشند تا قوی باشند و ارشاد در کنار آنها قرار دارد اگر ارتباط بین ارشاد و رسانه ها شکل نگیرد نمی توان به روشنی موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناعدالتی درتوزیع آگهی های استان سمنان/ شفاف سازی می کنیم

ناعدالتی درتوزیع آگهی های استان سمنان/ شفاف سازی می کنیم