مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-05سياسي

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون های مساجد ایلام برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای این ستاد در استان همزمان با روز دانشجو با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی کشوری و استانی خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا،اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام روز 16 آذرماه سال جاری همزمان با روز دانشجو در محل نگارخانه استاد علی اشرف صندوق آبادی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهر ایلام افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه برای آیین افتتاح این نمایشگاه امیر ارزانی مدیرکل روابط عمومی و بین الملل ستاد فهما و حمیدرضا ناطقی مسئول دبیرخانه روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام سفر خواهند کرد، افزود: تمهیدات لازم برای افتتاح این نمایشگاه در استان ایلام با همت مدیران کانون های مساجد استان فراهم شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: این نمایشگاه از 16 آذر به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان به فعالیت کانون های مساجد، جوانان و نوجوانان، میران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری و سایر اقشار مختلف مردم خواهد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون های مساجد ایلام برگزار می شود

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون های مساجد ایلام برگزار می شود