مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-05سياسي

حسینی: وضعیت معیشتی مردم در شرایط وخیمی قرار دارد


نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت که الان وضعیت معیشتی مردم در شرایط وخیمی قرار دارد و تورم بالای 40 درصد زندگی بسیاری از اقشار را مختل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، البرز حسینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکر شفاهی گفت: باید روند کار در حوزه اجرا و تقنین به سمتی رود که مردم نتیجه آن را به صورت ملموس در زندگی خود حس کنند.

الان وضعیت معیشتی مردم در شرایط وخیمی قرار دارد و تورم بالای 40 درصد زندگی بسیاری از اقشار را مختل کرده است.

وی با بیان اینکه باید 4 ام الفساد در ساختار نظام اقتصادی کشور اصلاح شود، افزود: رویه غلط بانک ها در اجرای بانکداری اسلامی که عامل اصلی تحریم داخلی و مسدودسازی بیش از 3 هزار منابع مالی ریالی و نرخ بهره بالا، نقدینگی بالا، نرخ رشد مداوم در نقدینگی، تورم، ناکارآمدی و فساد در ساختار است، هر چه سریعتر اصلاح شود.

حسینی اضافه کرد: قیمت گذاری دستوری و مداخله زیاد برخی از حوزه ها در اقتصاد و عدم تفکیک حکمرانی در این حوزه ها، آدرس غلط به سرمایه گذار در اقتصاد می داده و در نهایت تولید رقابتی تضعیف شده و تشکیل سرمایه و سرمایه گذاری در حوزه های رقابتی کاهش می یابد.

همچنین معافیت مالیاتی فعالیت های سوداگرانه و محتکرانه و عایدی سرمایه غیرمولد و نبود عدالت مالیاتی نیز مشکلات بعدی در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: وضعیت معیشتی مردم در شرایط وخیمی قرار دارد

حسینی: وضعیت معیشتی مردم در شرایط وخیمی قرار دارد