مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-05فرهنگي

رویکرد جدید در حوزه نمایش استقرار تئاتر «مردم محور» در جامعه است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رویکرد جدید در حوزه نمایش استقرار تئاتر مردم محور است، گفت: عدالت گستری، توجه به همه افکار و اندیشه ها هدف این نوع تئاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیاری از هنرها تحت تأثیر گذار قرار داده است، گفت: حضور پرشور جوانان در جشنواره امسال نشان دهنده زنده بودن تئاتر و تلاش برای رسیدن به روزهای خوب گذشته است.

ثقتی با اشاره به حضور پیشکسوتان حوزه نمایش و تئاتر، اضافه کرد: حضور این عزیزان مایه افتخار و برکت هر برنامه ای به ویژه حوزه هنر و تئاتر است.

وی با بیان اینکه رویکرد و هدف و گفتمان دولت مردمی در حوزه تئاتر استقرار تئاتر مردم محور است، تصریح کرد: تئاتری که پیاده کننده ارزش های والای انسانی و ملی در جامعه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تئاتر مردم با دردهای مردم ناآشنا نیست و حلقه بسته برای خود را انتخاب نمی کند، ادامه داد: این نوع تئاتر تنها در مرکز متمرکز نمی شود بلکه به همه ابعاد جامعه و آرا و اندیشه توجه کرده و با تمام سطوح و آرا و نظرات ارتباط پیدا می کند.

وی با بیان اینکه تئاتر مردم محور عدالت گستر و عدالت محور است در توزیع خدمات یک جانبه نگاه نمی کند، اضافه کرد: راه تعالی و اعتلای هنر تئاتر و همه هنرها بازگشت به اصل خویش یعنی همان مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید در حوزه نمایش استقرار تئاتر «مردم محور» در جامعه است

رویکرد جدید در حوزه نمایش استقرار تئاتر «مردم محور» در جامعه است