مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-05اقتصادي

تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی چه می شود؟


 مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: 63 ملک مازاد مربوط به 9 دستگاه اجرایی در خراسان جنوبی شناسایی شد که از این املاک مازاد، تاکنون 11 ملک به ارزش 11 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش رسیده است.

- عیسی جعفری، امروز یکشنبه 14 آذر به رسانه های گروهی گفت: پیش بینی شد که از محل فروش اموال مازاد وزارت اقتصاد درآمد کسب کند و به حساب خزانه واریز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 63 ملک مازاد مربوط به 9 دستگاه اجرایی در خراسان جنوبی شناسایی شد که از این املاک مازاد، تاکنون 11 ملک به ارزش 11 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش رسیده است.

جعفری ادامه داد: از این 63 ملک،11 ملک به فروش رسیده با حدود 11 میلیارد و 600 میلیون تومان که مبلغ به حساب خزانه واریز شده و به استان برگشت داده شده است؛ همچنین 17 فقره ملک نیز در استان در حال فروش مزایده داریم و 17 فقره دیگر نیز شناسایی شده است.

وی بیان کرد: 17 فقره ملک هم در کارگروه استانی صورت جلسه و فروش آن تایید شده است و برای تایید نهایی جهت فروش لیست آن به وزارت اقتصاد ارسال شده و مورد تایید نیز قرار گرفته است.

مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی افزود: 18 ملک هم با وجود صدور مجوز فروش از سوی وزیر اقتصاد و دارایی هنوز به فروش نرسیده است؛ علت عدم فروش آن ممکن است عدم وجود مشتری بوده و شاید نیز دستگاه تمایل جدی برای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی چه می شود؟

تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی چه می شود؟