مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-05سياسي

دو پیشنهاد عضو شورای شهر تهران برای بهبود وضعیت محله هرندی به رییس جمهوری


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید رییس جمهور از محله هرندی دو پیشنهاد برای بهبود وضعیت این محله ارائه کرد.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید رییس جمهور از محله هرندی دو پیشنهاد برای بهبود وضعیت این محله ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکری پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید سرزده رییس جمهور از محله هرندی گفت: از ایشان تشکر می کنم که بازدیدی سرزده از این محله داشتند اما حضور ایشان قطعا توقع مردم را بالا برده و باید فرقی بین بازدید ما و سایر مسوولان با رییس جمهور وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو پیشنهاد در خصوص هرندی دارم گفت: از رییس جمهور می خواهم اعتباری ویژه برای محله هرندی در سال آینده در نظر بگیرد و همچنین موضوع هرندی و آسیبهای اجتماعی در دستور کار شورای اجتماعی که با ریاست آقای رییسی تشکیل شده پیگیری کند.

امانی افزود: همچنین لازم است که از ظرفیت، اطلاعات و اقدامات شورا و شهرداری استفاده کنند تا مردم این محله تغییرات عملی و ملموسی برای بهبود محله شان ببینند.

همچنین مهدی چمران نیز با اشاره به بازدید سرزده رییس جمهور از محله هرندی گفت: سابقه نداشته که یک رییس جمهور از یک محله آن هم به صورت سرزده بازدید کند و جا دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پیشنهاد عضو شورای شهر تهران برای بهبود وضعیت محله هرندی به رییس جمهوری

دو پیشنهاد عضو شورای شهر تهران برای بهبود وضعیت محله هرندی به رییس جمهوری