مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-05اقتصادي

پرداخت نشدن حقوق مدیرانی که اطلاعات کارکنان را بارگذاری نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عرب اسدی افزود: با توجه به مهلت دو هفته ای رو به پایان اعلام و بارگذاری اطلاعات کارکنان سازمان های دولتی در سامانه حقوق و دستمزد، - معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور از پرداخت نشدن حقوق مدیران دستگاه های دولتی که اطلاعات کارکنان خود را ظرف دو روز آینده بارگذاری نکنند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عرب اسدی افزود: با توجه به مهلت دو هفته ای رو به پایان اعلام و بارگذاری اطلاعات کارکنان سازمان های دولتی در سامانه حقوق و دستمزد، اقدام قابل توجهی از سوی دستگاه های اجرایی کشور مشاهده و منجر به ورود اطلاعات زیادی شد.

وی ادامه داد: دستگاه هایی مانند وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور در مجموعه قوه مجریه و بسیاری از دستگاه های زیر مجموعه قوه قضاییه مانند دادگستری های برخی استان ها به طور کامل و 100 درصد اطلاعات خود را بارگذاری کرده اند.

عرب اسدی تصریح کرد: برای بارگذاری کامل اطلاعات و شفافیت در این امور؛ دو اقدام لازم الاجراست؛ دستگاه ها دو نوع ستاد های اصلی و ستاد های تابع دارند؛ دستگاه های اصلی شامل وزارتخانه ها می شوند، در مجموع وزارت فناوری و ارتباطات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت نشدن حقوق مدیرانی که اطلاعات کارکنان را بارگذاری نکنند

پرداخت نشدن حقوق مدیرانی که اطلاعات کارکنان را بارگذاری نکنند