مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-05اجتماعي

بود و نبوداداره کل محیط زیست چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟


علیرغم تذکر مسئولان استانی به موضوع آلودگی هوا اهمیت داده نشده است، با این حساب بود و نبوداداره کل محیط زیست در استان چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم در سی امین جلسه ی علنی شورای شهر تبریز  اظهار داشت: کاش بحث آلودگی هوای تبریز در دستور جلسات امروز قرار می گرفت، چراکه آلودگی هوا این روزها به یکی از معضلات مهم شهر تبدیل شده است.

وی در ادامه بیان کرد: صبح امروز از 9 ایستگاه هواشناسی، 3 مورد هوا را پاک اعلام کرده و مابقی ایستگاه ها نیز قابل قبول بوده اند که این موضوع نیز در جای خود تعجب بسیار دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امروز شاهد آلودگی هوا بعد از دو روز بارش برف وباران آن هم در محل ایستگاه کجوار در کنار پتروشیمی بودیم.

وی اضافه کرد: ما کمیسیون بند بیست را در مورد مشاغل مزاحم داریم، تا به امروز واکنشی از سوی شورای شهر در رابطه با محکومیت آلودگی هوای تبریز ندیدم.

بابایی اقدم اظهار کرد: با وجود تذکر مسئولان استانی به موضوع آلودگی هوا اهمیت داده نشده است، با این حساب بود و نبوداداره کل محیط زیست در استان چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟ رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه اظهار کرد: اداره کل محیط زیست استان را به کمیسیون خدمات دعوت کردیم و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بود و نبوداداره کل محیط زیست چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟

بود و نبوداداره کل محیط زیست چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟