مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-05سياسي

جوانان ما به الگوهایی برای زندگی نیاز دارند


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: جوانان ما امروزه به الگوهایی نیاز دارند که بتوانند به عنوان سرمشق خودشان در زندگی از آن استفاده کنند.

- رضا نیازی امروز در دیدار با خانواده شهید دانشجو اسماعیل سپهوند که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان و به مناسبت 16 آذر برگزار شد، اظهار کرد: جوانان ما امروزه به الگوهایی نیاز دارند که بتوانند به عنوان سرمشق خودشان در زندگی از آن استفاده کنند، چه بهتر که از زندگی جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم که ادامه دهنده راه آن ها هستند، بهره ببریم.

وی ادامه داد: این حرکت جریان دار که از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه پیدا کرده قطعاً افرادی در هر دوره توانستند به زیبایی زندگی کرده و حق خود را ادا کنند که وظیفه ماست که زندگی، منش و سیرت این افراد را به عنوان خط مشی برای جوانان زنده نگه داشته و برای آن ها الگوسازی کرده و به یک جامعه خاص برسیم.

نیازی بیان کرد: از وجود مبارک مادران و پدران پاک است که شهیدان توانسته اند مسیر با عزت را ادامه کند، چه زندگی و مرگی بالاتر از شهدات وجود دارد.

این مسئول یادآور شد:ما بنا بر این داریم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اگر می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید ویژگی های آنان را در خود ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ما به الگوهایی برای زندگی نیاز دارند

جوانان ما به الگوهایی برای زندگی نیاز دارند