مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-05اقتصادي

به روزرسانی سطح علمی صنعت هتلداری خراسان رضوی توسط اساتید اتریشی


مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: در جریان حضور سفیر اتریش در مشهد از او خواستیم جهت به روزرسانی سطح علمی مدیران هتل ها زمینه حضور اساتید صاحب نظر اتریشی در ایران فراهم شود که با استقبال سفیر اتریش نیز همراه شد.

- مسعود رحمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور سفیران کشورهای اتریش و پاکستان در مشهد اظهار کرد: در جریان بازدید سفیر اتریش موضوعات مختلفی مطرح شد تا از ظرفیت کشور اتریش برای توسعه صنعت گردشگری استفاده شده و زمینه سفر راحت گردشگران اتریشی و بازدید از جاذبه های ایران و استان خراسان فراهم شود.

وی افزود: حضور سرمایه گذاران و گردشگران اتریشی در ایران و خراسان با استقبال سفیر اتریش همراه بود که ارتباطات گردشگری میان 2 کشور از خراسان رضوی آغاز شود.

مقرر شده تا زمینه ای برای حضور سرمایه گذاران اتریشی در حوزه گردشگری در ایران فراهم شود تا از ظرفیت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه اتریش در حوزه صنعت گردشگری و استانداردسازی صاحب نظر است، خاطرنشان کرد: از سفیر اتریش تقاضا کردیم تا برای حوزه آموزش و استانداردسازی صنعت هتلداری و واحدهای اقامتی، اساتیدی که در این حوزه صاحب نظر هستند، طی یک تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی سطح علمی صنعت هتلداری خراسان رضوی توسط اساتید اتریشی

به روزرسانی سطح علمی صنعت هتلداری خراسان رضوی توسط اساتید اتریشی