مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-05فرهنگي

روز های گرم تئاتر در بیجار/بازگشت تئاتر در بام ایران با« سالخوردگی»


پس از گذشت بیش از 20ماه از دوری صحنه و با تغییر رنگ کرونا این روزها بار دیگر شاهد بازگشت روزهای گرم اجرای تئاتر در بیجار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همه گیری این بیماری منحوس در سراسر دنیا همانند همه مشاغل و حرفه های هنری چراغ تئاتر نیز نیمه خاموش شد و صحنه های نمایش با خاموشی و سردی همراه شد اما خوشبختانه پس از گذشت بیش از 20 ماه از دوری صحنه هنر و با تغییر رنگ کرونایی و افزایش میزان واکسیناسیون خوشبختانه شاهد جان گرفتن دوباره تئاتر در دیار گروس هستیم.

شهرستان بیجار دارای ظرفیت های فرهنگی و هنری بالایی است و هنرمندان نام آوازه بسیاری را در دامان خود پرورش داده است که نام و شهره هرکدام از این هنرمندان جهانی شده است.

هنرمندان دیار گروس علی رغم محدودیت ها و محرومیت هایی که دارند با تلاش و پشتکار فراوان خود توانسته اند افتخارات بسیاری را کسب کنند و نام دیار گروس را بر روی سکو های افتخار بنشانند.

خوشبختانه در سال های اخیر شاهد فعالیت بسیار خوب هنرمندان شهرستان بیجار در عرصه تئاتر بوده ایم که حضور پرشور مردم و کسب عناوین برتر در جشنواره های مختلف خود گویای این امر مهم است.

گروه نمایش چرک نویس یکی از فعال ترین و موفق ترین گروه های نمایشی شهرستان فعالیت خود را در زمینه نمایش های بزرگسال و کودک و نوجوان و پس از آن با سایر گونه های نمایشی اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز های گرم تئاتر در بیجار/بازگشت تئاتر در بام ایران با« سالخوردگی»

روز های گرم تئاتر در بیجار/بازگشت تئاتر در بام ایران با« سالخوردگی»