مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-05اقتصادي

ثبت نام بیش از 30 هزار نفر از خراسان جنوبی در طرح جهش تولید مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به ثبت نام بیش از 30 هزار نفر از خراسان جنوبی در طرح جهش تولید مسکن گفت: بیشترین ثبت نام مربوط به شهرستان بیرجند است.

- اظهار کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در طرح جهش تولید در خراسان جنوبی به بیش از 30 هزار نفر رسیده است که البته این آمار ثبت نام کنندگان اولیه است و کار بررسی واجد صلاحیت بودن آن نیز صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر تنها در 6 شهر خراسان جنوبی امکان ثبت نام مردم در طرح مهیا نیست و در شهرهای دیگر استان کار تأمین زمین انجام و سایت برای ثبت نام هم استانی ها باز است.

داعی با بیان اینکه در شهرهای قاین، آبیز، مود، آیسک، باغستان و ماژان فعلاً امکان ثبت نام در طرح جهش مسکن وجود ندارد، یادآور شد: در حال حاضر پیگیر تأمین زمین برای این شهرها هستیم که به زودی انجام می شود.

وی در زمینه دغدغه شهروندان این 6 شهر که کار تأمین زمین انجام نشده در زمینه پایان مهلت ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن یادآور شد: مهلت ثبت نام تا پایان آذرماه تمدید شده است و از طرف دیگر برای شهرهایی که تازه سامانه برای ثبت نام باز می شود، مهلت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی یادآور شد: بیشترین ثبت نام کنندگان در این طرح مربوط به شهرستان بیرجند با 13 هزار ثبت نام کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 30 هزار نفر از خراسان جنوبی در طرح جهش تولید مسکن

ثبت نام بیش از 30 هزار نفر از خراسان جنوبی در طرح جهش تولید مسکن