مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-05اقتصادي

درخواست برخی فعالان حوزه دارو از رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موسسه ی دیده بان شفافیت، ششم آذر نامه ای درمورد وضعیت نرخ ارز و قیمت گذاری دارو منتشر کرد، ولی متن نامه نشان می دهد، - در نامه ی سرگشاده ی برخی فعالان دارو به رییس جمهورحمایت از سازمان غذا و دارو و هشدار درمورد اعمال نظرات غیرتخصصی و شبه افکن درخواست شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موسسه ی دیده بان شفافیت، ششم آذر نامه ای درمورد وضعیت نرخ ارز و قیمت گذاری دارو منتشر کرد، ولی متن نامه نشان می دهد، داده های پایه ای استفاده شده نقائص زیادی دارد و بدون نظرخواهی و کسب اطلاعات لازم از سندیکا ها و انجمن های دارویی کشور، جمع آوری شده است.

سندیکا ها و انجمن های حوزه ی دارویی کشور در نامه ای به رییس جمهور، ضمن اعلام حمایت کامل خود از سازمان غذا و دارو و مدیران جدید، از رییس جمهور، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو خواسته اند هر گونه تصمیم گیری مرتبط با این حوزه ی استراتژیک، با مشورت و دریافت اطلاعات کامل از تمامی تشکل های تخصصی حوزه ی دارو باشد.

دیده بان شفافیت به عنوان نهاد ناظر در حوزه های مختلف و انجمن علمی اقتصاد سلامت ایران لازم است برای بررسی چالش ها، مسائل و موضوعات یک حوزه، اطلاعات کامل و دقیقی داشته باشند؛ بخش عمده ی چنین اطلاعاتی از طریق نظرخواهی و ارتباط با سندیکا ها و انجمن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برخی فعالان حوزه دارو از رییس جمهور

درخواست برخی فعالان حوزه دارو از رییس جمهور