مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-05اقتصادي

رونمایی از 2 محصول پژوهشی در حوزه آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری


معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته پژوهش از 2 محصول طراحی و ساخت سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی بدون سازه و با فضای کم و بهینه ترین و راهکار جهت کاهش لجن در تصفیه خانه های فاضلاب رونمایی شد.

- مهران قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه شهرکرد، گفت: در این برنامه از 2 محصول پژوهشی با عنوان طراحی و ساخت سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی بدون سازه و با فضای کم و  بهینه ترین و اقتصادی ترین راهکار جهت کاهش لجن در تصفیه خانه های فاضلاب رونمایی شد.

 معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح های پژوهشی در سطح کشور تأیید و مقرر شده که در این استان  به عنوان پایلوت اجرا و در آینده از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سایر نقاط دارای قابلیت اجرا معرفی شود.

وی اضافه کرد: نمونه آزمایشگاهی سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی طراحی و ساخته شده و در آینده در یکی از مراکز جمعیتی ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قاسمی عنوان کرد: راهکار کاهش لجن در تصفیه خانه های فاضلاب هم اکنون در تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد در حال اجرا است و تا پایان سال هم در تصفیه خانه فاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 2 محصول پژوهشی در حوزه آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

رونمایی از 2 محصول پژوهشی در حوزه آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری