مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-05فناوري

مدارس اینترنت و ارتباطات در خاش افتتاح شد


ایرانسل در ادامه پروژه های سرمایه گذاری اجتماعی (CSI) خود برای ساخت و بازسازی مدارس در مناطق کم برخوردار کشور، این بار دو مدرسه را در روستای توحیدآباد خاش در استان سیستان و بلوچستان احداث کرد.

- ایرانسل در ادامه پروژه های سرمایه گذاری اجتماعی (CSI) خود برای ساخت و بازسازی مدارس در مناطق کم برخوردار کشور، این بار دو مدرسه را در روستای توحیدآباد خاش در استان سیستان و بلوچستان احداث کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ایرانسل، این دو مدرسه، با عنوان مدارس اینترنت و ارتباطات ، شامل یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه است.

آیین افتتاح این دو مدرسه، سه شنبه 9 آذر 1400، با حضور آنلاین دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مهندس حمید فتاحی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس ایرج روحی مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و نیز حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، نماینده فرماندار خاش، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس اینترنت و ارتباطات در خاش افتتاح شد

مدارس اینترنت و ارتباطات در خاش افتتاح شد