مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-05سياسي

حقوق های نجومی با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بررسی شد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع حقوق های نجومی، عدم بهره وری و بزرگتر شدن بدنه دولت بر خلاف شش برنامه توسعه، با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع حقوق های نجومی، عدم بهره وری و بزرگتر شدن بدنه دولت بر خلاف شش برنامه توسعه، با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نیک زادثمرین در تشریح نشست صبح امروز (یکشنبه 14 آذر ماه) تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، گفت: اتفاقاتی در مواجه با قوانین و مقررات رخ می دهد که مرتبط با کارمندان در سطح کشور است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع حقوق های نجومی، استثناء برخی از شرکت های دولتی و وزارتخانه ها و سازمان ها، بزرگتر شدن بدنه دولت بر خلاف شش برنامه توسعه و عدم بهره وری در این عرصه از جمله دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که با حضور لطیفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به مسائل یاد شده صورت گرفته که امیدواریم ادامه یابد تا شاهد بروز وضعیت مطلوب استخدامی در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق های نجومی با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بررسی شد

حقوق های نجومی با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بررسی شد