مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-05بين الملل

یک سوم از خاک کره زمین به علت فعالیت های انسان نابود شده است


مدیرعامل انجمن دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی نوش آباد گفت:برای اهمیت آگاه سازی و مشارکت جامعه در حفظ منابع آب و خاک همین بس که تاکنون یک سوم از خاک کره زمین به علت فعالیت های انسان نابود شده و با افزایش جمعیت تا سال 2050، - مدیرعامل انجمن دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی نوش آباد: یک سوم از خاک کره زمین به علت فعالیت های انسان نابود شده است ایسنا/اصفهان مدیرعامل انجمن دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی نوش آباد گفت:برای اهمیت آگاه سازی و مشارکت جامعه در حفظ منابع آب و خاک همین بس که تاکنون یک سوم از خاک کره زمین به علت فعالیت های انسان نابود شده و با افزایش جمعیت تا سال 2050، آلودگی خاک به یک تهدید جهانی تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل انجمن دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی نوش آباد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر چه همیشه نقش آب را پر رنگ کرده ایم اما تمام تمدن های بزرگ از برخورد آب و خاک حاصلخیز شکل گرفته است.

میثم حسان افزود: هر چه تمدن بشری توسعه پیدا کرده، آب و خاک آسیب بیشتری دیده است و اقداماتی که در راستای رفاه و آسایش زندگی انجام داده باعث آلودگی و نابودی این مؤلفه زیستی مهم شده است.

وی تأکید کرد: گذشته از تخریب های آشکار طبیعت، بسیاری از تغییرات ایجاد شده و آلودگی خاک به عواملی مانند رشد شهرنشینی، زباله های شهری و صنعتی، جذب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم از خاک کره زمین به علت فعالیت های انسان نابود شده است

یک سوم از خاک کره زمین به علت فعالیت های انسان نابود شده است