مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-05اقتصادي

کشف 850 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور دوبه با بیش از 850 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

- سرهنگ یدالله شرفی اظهار کرد: در اجرای تشدید و کنترل ورود و خروج و مبارزه جدی با قاچاق کالا، مامورین دریابانی کنگان موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور دوبه در آب های بندر گناوه شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: شناور کالاها را در قالب ملوانی و ته لنجی قاچاق در پوشش کالای تجاری بارگیری کرده که در بازرسی دقیق از شناور، 26 هزار عدد پتو، هزار عدد اسباب بازی، 1200 عدد روغن زیتون، 23هزار عدد لوازم یدکی خودرو، بیش از یک میلیون عدد کاپوچینو، 69 هزار عدد انرژی زا، 12 هزار عدد آناناس، هزار و 700 لوازم خانگی، 1500 کیلوگرم چای و هزاران قلم کالا که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه ضمن اشاره به دستگیر یک نفر متهم، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 853 میلیارد و 913 میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

در پایان سرهنگ شرفی تأکید کرد: این فرماندهی با به کارگیری کلیه امکانات و کارکنان متعهد و زبده و کارآمد سد راهی برای قاچاقچیان کالا شده و اجازه ورود کالاهای خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 850 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه

کشف 850 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه