مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-05اقتصادي

عدم تامین پایدار گاز، علت استفاده از مازوت در نیروگاه رامین اهواز


مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: از 6 واحد تولید برق نیروگاه رامین، تنها یک واحد آن به دلیل عدم تامین پایدار گاز از سوخت جایگزین استفاده می کند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: از 6 واحد تولید برق نیروگاه رامین، تنها یک واحد آن به دلیل عدم تامین پایدار گاز از سوخت جایگزین استفاده می کند.

خلیل محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اولویت تامین سوخت گاز خانگی برای مردم و در نتیجه کاهش سهمیه گاز تخصیصی از سوی شرکت ملی گاز به نیروگاه رامین، ناگزیر هستیم برای جلوگیری از قطع برق و خاموشی ها و علی رغم میل باطنی از سوخت مازوت به صورت محدود استفاده کنیم.

وی افزود: بسیاری از نیروگاه های تولید برق کشور طبق برنامه ریزی های صورت گرفته توسط وزارت نیرو و نفت ناچارا از سوخت دوم خود استفاده می کنند که نیروگاه رامین اهواز نیز از این قاعده مستثنی نیست و کلیه مراجع ذی صلاح از جمله سازمان محیط زیست نیز از این شرایط مطلع است.

محمدی با بیان اینکه سوخت گاز سوخت اصلی این نیروگاه است، گفت: تولید پایدار انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی مستمر به مردم رسالت اصلی ما است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی ادامه داد: ما همواره بر عدم تمایل خود به استفاده از سوخت مازوت تاکید می کنیم و هیچگاه از این سوخت به منظور استفاده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تامین پایدار گاز، علت استفاده از مازوت در نیروگاه رامین اهواز

عدم تامین پایدار گاز، علت استفاده از مازوت در نیروگاه رامین اهواز