مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-05سياسي

دستور وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در کلیه فضاهای دانشگاهی


وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، خواستار برپایی نماز جماعت در کلیه فضاهای دانشگاهی شد.

- وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، خواستار برپایی نماز جماعت در کلیه فضاهای دانشگاهی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه وزیر بهداشت خطاب به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی آمده است: با توجه به این که اقامه نماز جماعت نقش بزرگی در ترویج فضای معنوی در میان کارکنان دانشگاه ایفا می نماید، ضروری است با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و ستاد اقامه نماز دانشگاه و رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نسبت به برپایی نماز جماعت در کلیه فضاهای دانشگاهی( آموزشی، درمانی، اداری وغیره) اقدام لازم بعمل آید و هیأت رییسه دانشگاه یا دانشکده و روسای بیمارستان ها نیز اهتمام لازم را در مورد حضور مستمر در صفوف نماز جماعت داشته باشند.

در صورت عدم وجود نمازخانه مناسب در برخی فضاهای دانشگاهی ( آموزشی، درمانی، اداری وغیره) معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه مکلف است نسبت به تهیه و تجهیز نمازخانه مناسب اقدام نمایند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمفدا ، در این راستا در دومین نشست ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت با محوریت پی گیری دستورات قبلی این نشست با حضور دکتر عباس شیراوژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در کلیه فضاهای دانشگاهی

دستور وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در کلیه فضاهای دانشگاهی