مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-05اقتصادي

حفظ شاغلان فعلی مهمتر از جذب بیکاران است


استاندار و رییس شورای اشتغال استان معتقد است که در این شرایط اقتصادی، حفظ شاغلان به مراتب مهمتر از جذب بیکاران است - سیدمحمدرضا هاشمی 14 آذر در بازدید از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و در جمع مدیرکل و شورای معاونین این مجموعه با قدردانی از تلاش های انجام شده در این اداره کل اظهار کرد: هدف از این بازدید، قدردانی و تشکر از تلاش صادقانه همکاران در اداه کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و آشنایی بیشتر با پرسنل این مجموعه است.

وی اظهار کرد : اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با کارگران به عنوان قشری بسیار پر تلاش و زحمتکش در ارتباط است که جا دارد از زحمات همه این عزیزان صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

هاشمی عنوان کرد: با توجه به گذشت 20 ماه از فراگیری ویروس کرونا ، یکی از سازمان ها و ارگان های اجرایی که با بیشترین مراجعات مردمی در بحث بیمه بیکاری و .

مواجه بوده است ، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه امروز هیچ موضوعی مهمتر از اقتصاد نیست ، اظهار امیدواری کرد با کار جهادی بتوان از جنگ اقتصادی دشمنان با موفقیت عبور کرد.

هاشمی با بیان اینکه اعتقاد دارم در وضعیت موجود ، حفظ کارگران و شاغلان به مراتب مهمتر از جذب بیکاران است بر لزوم توجه به صنعت گردشگری به عنوان دومین صنعت درآمد زای زود بازده بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ شاغلان فعلی مهمتر از جذب بیکاران است

حفظ شاغلان فعلی مهمتر از جذب بیکاران است