مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-05سياسي

سطح کیفی خدمات به پرستاران باید با کشورهای توسعه یافته مقایسه شود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: برای رفع مشکلات جامعه پرستاری مسئولین باید تلاش کنند و چشم انداز آینده این قشر زحمت کش باید به سطح مطلوب برسد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: برای رفع مشکلات جامعه پرستاری مسئولین باید تلاش کنند و چشم انداز آینده این قشر زحمت کش باید به سطح مطلوب برسد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شب گذشته (13 آذرماه) در دیدار با هییت مدیره نظام پرستاری اظهار کرد: عملکرد پرستاران در دوران کرونا برگ زرینی در نظام سلامت بود.

وی افزود: با شیوع کرونا بسیاری از افراد از این بیماری فراری بودند، اما قشری که مجاهدانه و شجاعانه در برابر این بیماری ایستاد و در کنار بیماران بود، پرستاران زحمت کش ما بودند.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر ضرورت پیگیری مشکلات صنفی پرستاران، اظهار کرد: برای رفع مشکلات جامعه پرستاری مسئولین باید تلاش کنند و چشم انداز آینده این قشر زحمت کش باید به سطح مطلوب برسد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: سطح کیفی خدمات به قشر زحمت کش پرستاری باید با کشورهای توسعه یافته مقایسه شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: ان شاءالله که با بررسی و رفع مشکلات پرستاران بتوانیم کمک کوچکی به این جامعه فداکار کرده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح کیفی خدمات به پرستاران باید با کشورهای توسعه یافته مقایسه شود

سطح کیفی خدمات به پرستاران باید با کشورهای توسعه یافته مقایسه شود