مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-04سياسي

مرکز آموزش عالی کاشمر بعد از 10 سال بودجه عمرانی ندارد


مدیر آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: علی رغم اینکه 10 سال از تأسیس مرکز آموزش عالی کاشمر می گذرد اما هنوز سهم این مرکز از بودجه عمرانی صفر است.

- میثم مجیدی در نشست بررسی چشم انداز توسعه مرکز آموزش عالی کاشمر افزود: نبود بودجه عمرانی موجب شده قدرت تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه ها، مراکز علمی و تحقیقاتی را نداشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در این خصوص تقاضای ردیف اعتباری عمرانی و ارتقای بودجه با هدف بسترسازی برای ایجاد دانشگاه توسعه پایدار را داریم، بیان کرد: هر کاری که تاکنون در راستای مسئولیت اجتماعی و مأموریت دانشگاه برای کاشمر انجام داده ایم، توسط نیروهای بومی و نخبگان واقعی غیربومی بوده است.

مدیر آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش عالی کاشمر اظهار کرد: علی رغم اینکه تمام هزینه ها صرف هیات علمی، دانشجو و دیگر بخش ها می شود و برای توسعه دانشگاه، آزمایشگاه، فضاهای عمرانی، تامین تجهیزات و ایجاد فضای کالبدی استاندارد شرایط بسیار سخت شده است اما از سویی سازمان برنامه و بودجه در این خصوص همکاری لازم را ندارد.

وی گفت: نگاه سازمان برنامه و بودجه به شهرستان ها و دانشگاه های کوچک این است که خودشان از طریق مسئولان و خیران باید حداقل تا 50 درصد هزینه هایشان را بتوانند تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش عالی کاشمر بعد از 10 سال بودجه عمرانی ندارد

مرکز آموزش عالی کاشمر بعد از 10 سال بودجه عمرانی ندارد