مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-04سياسي

فعالیت مرکز آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی بوشهر به قوت ادامه دارد


مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: فعالیت های این مرکز به قوت و بدون وقفه در حال انجام است و افراد آموزش دیده در پایان دوره های آموزشی گواهینامه ی بین المللی و قابل ترجمه جهاددانشگاهی را دریافت می کنند.

- ایسنا/بوشهر مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: فعالیت های این مرکز به قوت و بدون وقفه در حال انجام است و افراد آموزش دیده در پایان دوره های آموزشی گواهینامه ی بین المللی و قابل ترجمه جهاددانشگاهی را دریافت می کنند.

عارفه سلیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بوشهر علی رغم شرایط کرونایی حاکم بر جامعه در 8 ماهه نخست امسال اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرده است.

وی با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی بوشهر با کمیته امداد امام خمینی (ره)، تصریح کرد: آموزش مجازی مجریان طرح های اشتغال در سه رشته بازاریابی و فروش محصولات در فضای مجازی، برندسازی و بسته بندی محصولات و ایجاد زنجیره ارزش محصولات تولید شده از جمله فعالیت های صورت گرفته بوده است.

مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بوشهر در خصوص همکاری این نهادانقلابی با سازمان نظام مهندسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرکز آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی بوشهر به قوت ادامه دارد

فعالیت مرکز آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی بوشهر به قوت ادامه دارد