مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-04بين الملل

وقفه در مذاکرات وین برای بررسی مواضع در پایتخت ها است


وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای در خصوص توقف مذاکرات وین اعلام کرد: وقفه در مذاکرات هسته ای ایران فنی است و این اجازه را به هیئت ها می دهد تا مواضع را در پایتخت هایشان بیشتر بررسی کنند.

- به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: وقفه در مذاکرات هسته ای ایران فنی است و این اجازه را به هیئت ها می دهد تا مواضع را در پایتخت هایشان بیشتر بررسی کنند.

از سوی دیگر ساعاتی پیش میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین اعلام کرد که دور هفتم گفتگوها میان ایران و 1+4 تمام نشده و ادامه خواهد یافت.

وی در توضیح این مطلب افزود: طرفین گفتگو تصمیم گرفتند که یک وقفه فنی داشته باشند، به ویژه برای آنکه از پایتخت هایشان مشورت بگیرند و درباره نحوه پیشرفت کار فکر کنند.

تمایل تهران برای گرفتن ضمانت مبنی بر اینکه برجام دوباره به وضعیتی که در دوران ترامپ پیش آمد؛ گرفتار نمی شود، کاملاً منطقی است.

می توانیم چرخش مثبتی به بیانیه مشترک سران آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس بدهیم که در تاریخ 30 اکتبر منتشر شد و شامل جمله ای از جو بایدن رییس جمهور آمریکا است؛ مبنی بر اینکه واشنگتن آمادگی دارد که به توافق احیا شده مادامی که ایران نیز چنین رویه ای را در پیش بگیرد؛ پایبند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفه در مذاکرات وین برای بررسی مواضع در پایتخت ها است

وقفه در مذاکرات وین برای بررسی مواضع در پایتخت ها است