مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-04اجتماعي

طرح نماد برای ارتقای سلامت دانش آموزان کرمان اجرا می شود


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اجرای طرح نماد برای تک تک دانش آموزان جهت ارتقای سلامت روحی، روانی و اجتماعی آنان در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/کرمان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اجرای طرح نماد برای تک تک دانش آموزان جهت ارتقای سلامت روحی، روانی و اجتماعی آنان در نظر گرفته شده است.

صدیقه مرادی روز شنبه در کمیته علمی اجرایی طرح نظام مراقبت سلامتی اجتماعی دانش آموزان (طرح نماد) شهرستان بم گفت: یکی از مهمترین طرح هایی که در آموزش و پرورش مطرح شده و تمام دستگاه ها هم در این طرح دخیل هستند، طرح نماد یا نظام مراقبت سلامت اجتماعی دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در کنار طرح نماد بسته تحولی ارتقای سلامت روانی اجتماعی دانش آموزان را داریم که هدف از این بسته تحولی یا طرح نماد توانمندسازی دانش آموزان است.

وی بیان کرد: توانمندسازی به این دلیل است که به خاطر برخی ضعف ها و کمبودها حرمت دانش آموز زیر سوال نرود زیرا یکی از مهمترین نیازهای هر انسان داشتن عزت نفس است و این عزت نفس به دلیل توانمندی ایجاد می شود وظیفه آموزش پرورش و جامعه کمک به عزت نفس دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نماد برای ارتقای سلامت دانش آموزان کرمان اجرا می شود

طرح نماد برای ارتقای سلامت دانش آموزان کرمان اجرا می شود