مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-04بين الملل

تداوم محکومیت باکو از سوی ارمنستان به اتهام کشتار غیرنظامیان ارمنی


وزارت خارجه ارمنستان کشته شدن یک شهروند خود توسط نیروهای مسلح آذربایجان در قره باغ در روزهای گذشته را به شدت محکوم کرد و آن را غیر قابل قبول خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارمنستان کشته شدن یک غیرنظامی خود توسط نیروهای مسلح آذربایجان در قره باغ کوهستانی در روزهای گذشته را به شدت محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری دستگیر و کشته شد.

واهان هونانیان ، سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان در خصوص این حادثه گفت: ما کشته شدن یک غیرنظامی خود توسط نیروهای مسلح  جمهوری آذربایجان را که نقض فاحش قوانین بین المللی باست، به شدت محکوم و غیرقابل قبول می دانیم.

وی افزود، اقدامات ارعاب آمیز علیه  غیر نظامیان ارمنستان در قره باغ کوهستانی سیستماتیک بوده و ناشی از توجیه بی اساس جنایات مشابه توسط نیروهای مسلح آذربایجان است که منجر به تکرار چنین رفتاری می شود.

به گفته هونانیان، جنایات اخیر نیروهای مسلح  جمهوری آذربایجان علیه غیرنظامیان، ادامه سیاست ارمنی هراسی، نابودی و پاکسازی قومیت ارامنه توسط مقامات جمهوری آذربایجان است.

یک مقام ارمنستانی چهارشنبه گذشته  مدعی شد که جمهوری آذربایجان به طور عمدی ارتباط تلفن همراه واینترنت را در قره باغ کوهستانی مختل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم محکومیت باکو از سوی ارمنستان به اتهام کشتار غیرنظامیان ارمنی

تداوم محکومیت باکو از سوی ارمنستان به اتهام کشتار غیرنظامیان ارمنی