مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-04فناوري

امواج دکل های ارتباطی خراسان جنوبی سلامت مردم را تهدید نمی کند


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: امواج دکل های ارتباطی خراسان جنوبی کمتر از حد استاندارد است و سلامت مردم را تهدید نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشیم.

بهی تصریح کرد: سازمان تنظیم مقررات رادیویی نظارت بر کیفیت و تشعشعات ناشی از آن را بر عهده دارد و به هم استانی ها اطمینان می دهیم که هیچ مشکلی با توجه به اندازه گیری هایی که می شود در ارتباط با این تشعشعات وجود ندارد و نه تنها تشعشعات در حد استاندارد است بلکه میزان این تشعشعات کمتر است.

به گفته وی یکی از معیارهای توسعه شهر هوشمند، توسعه زیر ساخت ها ی ارتباطی است و همیشه تلاش می کنیم که حقوق مردم در این ارتباط به خوبی رعایت شود.

مدیرکل تنظیم مقررات ارتباطی و رادیویی منطقه شمال شرق کشور هم در ارتباط ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به استناد قانون هوای پاک به عنوان همکار سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان انرژی اتمی همواره میزان تشعشعات دکل های مخابراتی را بررسی می کند.

محمد شمسایی اضافه کرد: 20 نقطه از مرکز هر استان به طور مرتب پایش می شود و آخرین پایش در بیرجند در منطقه کارگران و بقیه الله این شهر انجام شد که بیشترین ترافیک را نسبت به سایر مناطق شهر بیرجند دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امواج دکل های ارتباطی خراسان جنوبی سلامت مردم را تهدید نمی کند

امواج دکل های ارتباطی خراسان جنوبی سلامت مردم را تهدید نمی کند