مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-04اجتماعي

تشکیل کارگروه برای بررسی مناسب سازی ایستگاه های مترو


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، از تشکیل کار گروهی عملیاتی برای بررسی میدانی وضعیت مناسب سازی ایستگاه های متروی تهران و حومه خبر داد.

- ، مهدی شایسته ضمن گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولان گفت: حسب وظیفه ی قانونی و انسانی، از اوایل هفته گذشته کارگروه عملیاتی برای بررسی میدانی از وضعیت 141 ایستگاه بهره برداری شده متروی تهران و حومه به منظور رفاه حال بیشتر جانبازان و معلولان با هدف رفع نواقص به ویژه آسانسورها و رمپ ها جهت استفاده راحت جانبازان و معلولان از مترو تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به توجه حقوق شهری به حقوق افراد معلول از باب توجه به حقوق شهروندی آنان و لزوم دسترسی برابر شهروندان به تسهیلات شهری که امری ضروری است تصریح کرد: در حال حاضر به جز سه ایستگاه در تمامی ایستگاه های متروی تهران، آسانسورها فعال هستند.

شایسته افزود: مناسب سازی ایستگاه های شهر زیر زمینی در دوره های قبلی، متاسفانه بخاطر برخی کوتاهی ها از جمله نداشتن استاندارد و عدم صدور بیمه نامه توسط شرکت های بیمه گذار، کار ما را دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی و مساعدت ویژه دفتر شهردار تهران، تمامی رمپ های ورودی ایستگاه ها بررسی شده است، افزود: مقرر شده با همکاری شهرداری نواحی و مناطق، نواقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه برای بررسی مناسب سازی ایستگاه های مترو

تشکیل کارگروه برای بررسی مناسب سازی ایستگاه های مترو