مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-04سياسي

تحقق عدالت در پرداخت حقوق ها با ایجاد مالیات پلکانی در بودجه 1401


سقف حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه سال آینده 37 میلیون تومان تعیین شده که می تواند به ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت کمک کند.

- دبیر هیئت رییسه مجلس گفت: سقف حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه سال آینده 37 میلیون تومان تعیین شده که می تواند به ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، لایحه بودجه 1401، به جهت آنکه اولین بودجه تقدیمی دولت سیزدهم به مجلس است از اهمیت بالایی برخوردار است.

اصلاح ساختار بودجه که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده از جمله شعارهای اقتصادی رییس جمهور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بوده و مورد اجماع مجلس و دولت است؛ لذا بودجه سال آتی بهترین فرصت برای سرآغاز تحول در نظام بودجه ریزی کشور محسوب می شود.

عضو هیئت رییسه مجلس: حذف ارز 4200 تومانی از بودجه سال آینده، مهم ترین اقدام مثبت دولت است سید محسن دهنوی نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس حذف ارز 4200 تومانی را مهم ترین بند پیش نویس لایحه بودجه سال 1401 دانست و گفت: در جزو 3، بند ب تبصره 1 قانون بودجه 1400 به دولت و دستگاه های اجرایی اجازه داده شده بود که 8 میلیارد دلار از ارز حاصل از فروش نفت را به واردات کالاهای اساسی اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت در پرداخت حقوق ها با ایجاد مالیات پلکانی در بودجه 1401

تحقق عدالت در پرداخت حقوق ها با ایجاد مالیات پلکانی در بودجه 1401