مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-04اقتصادي

پنج خصوصیت شگفت انگیز لوله و پروفیل مبلی


امروزه با گسترش روز افزون مصرف مقاطع فولادی، کیفیت و خصوصیات این محصولات اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام صباپروفیل، دراین میان لوله مبلی و پروفیل سبک یا مبلی به دلیل موارد مصرف گسترده ای که در صنایع مختلف همچون میز و مبلمان اداری، کانکس و کانتینر، قطعه سازی اتومبیل و موتورسیکلت و .

دارند، به خوبی جایگاه خود را در این بازار یافته اند.

اما لوله و پروفیل مبلی چیست و چگونه تولید می شود؟ لوله و پروفیل مبلی ، لوله و پروفیلی است که از ورق روغنی یا نورد سرد تولید می شود و بدلیل ورقی که از آن تولید می شود خصوصیاتی متمایز از باقی لوله و پروفیل ها پیدا می کند.

رول های ورق روغنی st11 الی st14 باعرض 1 متر تا 5/1 متربه عرض های کمتر برش داده می شود و طی فرآیند رول فرمینگ از ورق تبدیل به لوله یا قوطی می شود، در مرحله بعد درز این لوله یا پروفیل ها جوش می خورد و پس از بریده شدن در طول های دلخواه (معمولا 6 متری ) بسته بندی شده و راهی بازار می شود.

اما خصوصیات لوله و پروفیل مبلی 1- نرم و انعطاف پذیرند، این خصوصیت که کاملا برخواسته از جنس ورق مصرفی است، باعث می شود که این دسته از لوله و پروفیل: · خوب خم شوند، خم لوله یا خم پروفیل از پرکاربردترین فرایندهای صنایع تولیدی بحساب می آید و رفتار مقاطع صنعتی در این فرایند تاثیر زیادی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج خصوصیت شگفت انگیز لوله و پروفیل مبلی

پنج خصوصیت شگفت انگیز لوله و پروفیل مبلی