مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-04سياسي

نماینده ولی فقیه در کرمان: «کرمان» به عنوان پایگاه مقاومت اسلامی معرفی شود


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: استان کرمان به خاطر وجود شهید سردار سلیمانی باید به صورت رسمی به عنوان پایگاه مقاومت اسلامی معرفی شود زیرا کرمان زادگاه حاج قاسم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی به لحاظ شمار افراد قابل ملاحظه است و تعداد زیادی در شورا حضور دارند و هر کدام از افراد در استان و در تصمیمات مهم نقش و جایگاه مهم و سرنوشت سازی دارند، اما شوراها به لحاظ توان و امکانات مشکل دارند.

ابراز کرد: رصد مصوبات شوراهای فرهنگ عمومی و اجرایی شدن آنها نشان می دهد، مصوبات شورا با خروجی ها همخوانی چندانی ندارد و به صورت اخلاقی و توصیه ای است و نه اینکه کسی را متقاعد کند تا از این مصوبات تمکین کند.

وی بیان داشت: جای پشتوانه قانونی و جدی برای عملیاتی کردن مصوبات شوراهای فرهنگ عمومی خالی است و این امر کارآمدی شوراهای فرهنگ عمومی را دچار مشکل می کند.

لزوم به رسمیت شناختن کرمان به عنوان پایگاه مقاومت    امام جمعه کرمان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: استان کرمان به خاطر وجود شهید سردار سلیمانی باید به صورت رسمی به عنوان پایگاه مقاومت اسلامی معرفی شود زیرا کرمان زادگاه حاج قاسم است و بخواهیم، یا نخواهیم همه نگاه ها به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در کرمان: «کرمان» به عنوان پایگاه مقاومت اسلامی معرفی شود

نماینده ولی فقیه در کرمان: «کرمان» به عنوان پایگاه مقاومت اسلامی معرفی شود