مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-04اقتصادي

اسامی و درصد ثبت اطلاعات حقوق کارکنان 116 دستگاه


اعلام جزییات ورود دستگاه های اجرایی به ثبت اطلاعات در سامانه ثبت حقوق و مزایا قابل تامل است و نشان می دهد که نزدیک به 20 دستگاه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با حقوق کارکنان خود ثبت نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 15 آذرماه سال جاری پایان مهلت تعیین شده از سوی سازمان اداری و استخدامی برای ورود اطلاعات پرداختی به کارکنان در سامانه ثبت حقوق و مزایا است.

این در حالی است که بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و در راستای شفاف سازی پرداخت ها، دستگاه های اجرایی مشمول ماده 29، مکلف به ورود اطلاعات به سامانه حقوق و مزایا بوده و در قوانین بودجه بارها نیز تاکید شده که هرگونه پرداخت به کارکنان مشروط به اطلاعات ثبت شده در سامانه کارمند ایران و البته سامانه ثبت حقوق و مزایا است، بر این اساس پرداخت حقوق آبان ماه مشروط به ثبت اطلاعات شد که بعد از آن دو هفته فرصت یعنی تا 15 آذرماه تعیین تا تمامی دستگاه ها به ورود اطلاعات اقدام کنند.

اما بررسی های ایسنا و دریافت گزارش جزییات اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت حقوق و مزایا از ابتدای سال 1400 تا آبان ماه نشان می دهد که علی رغم تاکید قانون بودجه و سال پایانی برنامه ششم توسعه، همچنان تعداد زیادی از دستگاه های اصلی هیچ گونه ورود اطلاعاتی نداشته و یا تکمیل نکرده اند در عین حال که برخی هم ورود 100 درصدی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی و درصد ثبت اطلاعات حقوق کارکنان 116 دستگاه

اسامی و درصد ثبت اطلاعات حقوق کارکنان 116 دستگاه