مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-04سياسي

تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای کاهش محرومیت خراسان شمالی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان شمالی با بیان اینکه معلولیت در جامعه به معنای محدودیت و محرومیت نیست، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کاهش محرومیت خراسان شمالی تلاش می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان شمالی با بیان اینکه معلولیت در جامعه به معنای محدودیت و محرومیت نیست، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کاهش محرومیت خراسان شمالی تلاش می کند.

حسن اسلامی فر 13 آذر ماه در آیین اهدای 65 ویلچر به جمعی از معلولان نیازمند استان که در سالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار شد، با اشاره به اینکه معلولیت به معنای محدودیت و محرومیت نیست، اظهار کرد: خانواده بهزیستی خانواده بزرگی است که قشر معلول نیز جزوی از آن خانواده به حساب می آید.

وی با اشاره به عملکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بیان کرد: طی دوسال اخیر این مجموعه فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده که یکی از آن ها، ساخت 45 مدرسه در خراسان شمالی بوده است.

اسلامی فر در خصوص فعالیت های صورت گرفته توسط این ستاد در بخش مسائل اجتماعی اظهار کرد: یکی از این فعالیت ها اهدای جهیزیه به افراد نیازمند طی ماه گذشته بود که بر این اساس چهار سری جهیزیه به چهار زوج معلول در مانه وسملقان تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای کاهش محرومیت خراسان شمالی

تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای کاهش محرومیت خراسان شمالی