مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04سياسي

گلستان بیش از پیش به پژوهش هایی برای کشاورزی پایدار و حفظ منابع آب و خاک نیاز دارد


جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه بخش زیادی از اقتصاد استان گلستان به کشاورزی وابسته است، گفت: بحث کشاورزی پایدار و حفظ منابع آب و خاک استان بسیار با اهمیت است و باید پژوهش های زیادی در زمینه کشاورزی در استان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی نجفی نژاد امروز در مراسم زنگ پژوهش و فناوری استان گلستان اظهار کرد: هفته پژوهش هر ساله در آذر ماه در سطح استان برگزار و امروز نیز با نواختن زنگ پژوهش این هفته آغاز می شود.

 وی تصریح کرد: هدف از برگزاری هفته پژوهش و فناوری این است که ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع پژوهش در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نجفی نژاد پژوهش را چراغی برای روشن کردن ابعاد ناشناخته موضوعات و مسائل دانست و افزود: پژوهش یک فعالیت سازمان یافته، با انجام مطالعات و کسب اطلاعات براساس مشاهدات است .

وی با بیان اینکه امروز پژوهش ها در سطوح مختلف انجام می شود، گفت: سودآورترین فعالیت ها در دنیا، فعالیت های پژوهشی و دانش بنیان است که از ارزش افزوده بسیار بالایی نسبت به سایر فعالیت ها برخوردار هستند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: امروز بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا با کسب علم و دانش از طریق پژوهش و فناوری بر دیگر کشورها سلطه دارند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان بیش از پیش به پژوهش هایی برای کشاورزی پایدار و حفظ منابع آب و خاک نیاز دارد

گلستان بیش از پیش به پژوهش هایی برای کشاورزی پایدار و حفظ منابع آب و خاک نیاز دارد