مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-04حوادث

بازداشت 5 زورگیر در کرج


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری پنج نفر از سارقان سابقه دار که اقدام به 9 فقره سرقت با شیوه زورگیری توام با تهدید سلاح سرد کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان با شیوه زورگیری توام با تهدید سلاح سرد در نقاط مختلف شهر کرج، شناسایی سارقان در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که سارقان به وسیله یک دستگاه خودروی سمند سوژه های خود را در ساعات پایانی شب در مناطق خلوت به دام انداخته و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش آنها می کنند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی پنج نفر در خصوص این سرقت ها شدند که پس از یافتن مخفیگاه آنها در سطح شهرستان کرج، در چند عملیات جداگانه همه آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به 9 فقره سرقت با شیوه خفت گیری، تصریح کرد: خوشبختانه همه مالباختگان این پرونده شناسایی و اقدامات لازم در زمینه معرفی آن ها به مراجع قضایی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 5 زورگیر در کرج

بازداشت 5 زورگیر در کرج