مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-04اقتصادي

آسیب کرونا به 90 درصد دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از آسیب کرونا به کسب و کار بیش از 90 درصد دفاتر خدمات مسافرتی این استان خبر داد.

- فریدون فعالی در دیدار با اعضای هیئت مدیره جامعه حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان اظهار کرد: حدود 140 دفتر خدمات مسافرتی در استان کرمان مجوز فعالیت دارند که بحران کرونا از لحاظ اقتصادی به 90 درصد این دفاتر آسیب جدی وارد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با تاکید براینکه با شیوع کرونا بسیاری از تاسیسات گردشگری استان کرمان غیرفعال و یا نیمه فعال شدند، افزود: این مسئله باعث خروج بسیاری از افراد با تجربه و دارای سابقه کار بالا از صنعت گردشگری استان کرمان شد.

او با بیان اینکه باید در دوران پسا کرونا تراز گردشگری استان کرمان مثبت شود تاکید کرد: آمارها نشان می دهد بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی بر ورود گردشگر کمتر توجه دارند و تمرکز اغلب آنها بر خروج تور از استان است.

فعالی با تقدیر از هیئت مدیره سابق انجمن دفاتر خدمات مسافرتی این استان افزود: بدون شک ارتقای انجمن به جامعه حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان سطح انتظارات را افزایش خواهد داد و باید از تجربه پیشکسوتان و افراد صاحب نظر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب کرونا به 90 درصد دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان

آسیب کرونا به 90 درصد دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان