مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-04حوادث

حریق یک مجتمع تجاری در شیراز مهار شد


آتش سوزی حادث شده در یک مجتمع بزرگ تجاری در شیراز، با حضور به موقع و اقدام سریع ماموران آتش نشانی، اطفاء شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش سوزی حادث شده در یک مجتمع بزرگ تجاری در شیراز، با حضور به موقع و اقدام سریع ماموران آتش نشانی، اطفاء شد.

محمدهادی قانع شنبه 13 آذر با اعلام خبر وقوع آتش سوزی در مجتمع تجاری ستاره فارس واقع در خیابان عفیف آباد شیراز، توضیح داد: ساعت 10 و 27 دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در قسمت تجاری طبقه همکف این مجتمع به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان از چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی در مدت 3 دقیقه بعد از اعلام وقوع حریق به محل رسیدند، گفت: محل حادثه مجتمع بلندمرتبه ای است که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد و با توجه به باز بودن مغازه ها و حضور شهروندان در محل، در صورت عدم حضور به موقع و کنترل حریق، حادثه ای گسترده پیش بینی می شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در مجتمع به دو گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن شهروندان از محل، عملیات جست و جوی منبع انتشار دود و آتش آغاز شد و مشخص شد که این آتش سوزی از قسمت بالکن یک مغازه کیف و کفش بر اثر اتصالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق یک مجتمع تجاری در شیراز مهار شد

حریق یک مجتمع تجاری در شیراز مهار شد