مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-04سياسي

حمایت رییسی از اجرای نسخه الکترونیک


برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یکی از مهمترین اقدامات در حوزه سلامت الکترونیک محسوب می شود که از دو سال پیش به طور جدی آغاز شده و در دولت سیزدهم به تکامل رسیده و اکنون در آستانه بهره برداری کامل قرار دارد.

اجرای برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به عنوان پیش نیازی برای تشکیل و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت در دو سال اخیر به طور جدی پیگیری شده است.

برنامه هایی که اجرای آن بر اساس قانون بر عهده وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر پایه گذاشته شد تا به دور از تعارض منافع بتوانند این برنامه بزرگ ملی را اجرایی کنند.

نتیجه سپردن اجرای این برنامه به سازمان های بیمه گر پایه حسب قانون بودجه سال 1399 این شد که نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک تا پنجم آذر ماه 1400 در 22 استان بیش از 80 درصد محقق شده است.

هرچند در این مسیر برخی اقدامات برای متوقف کردن این برنامه بزرگ ملی اتفاق افتاد، اما در نهایت مهر تایید رییس جمهوری بر اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک زده شد و حالا سازمان های بیمه گر پایه به دنبال حذف موفقیت آمیز دفترچه های کاغذی در ابتدای سال جاری، از اول دی ماه 1400 آماده اجرای مرحله نهایی برنامه نسخه الکترونیک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رییسی از اجرای نسخه الکترونیک

حمایت رییسی از اجرای نسخه الکترونیک