مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-04اقتصادي

پرهان تک تضمین کننده کیفیت و خدمات


پرهان تک برای واردات گوشی های هوشمند به کشور تمامی مراحل قانونی را طی کرده و از فروشندگان بین المللی معتبر برای خرید کالاهای دیجیتال اقدام می نماید.

- همواره سعی نموده تا با ارائه محصولات و خدمات متمایز و با کیفیت و همچنین با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد، بستر مناسبی را برای رشد و تعالی در حوزه فناوری اطلاعات و تکریم مشتریان خود در کشور فراهم سازد؛ از این رو به منظور توسعه شبکه فروش و خدمات پشتیبانی و گارانتی، درصدد گسترش فعالیت های خود در سطح کشور می باشد.

کارآفرینی در شرکت پرهان تک سید مهدی یاسینی یکی از کار آفرینان برتر کشور است که با توجه به نیاز جامعه به اشتغال زایی و همچنین پیشرفت مستمر تکنولوژی در عرصه دیجیتال، فرصت را غنیمت شمرد تا به همراه برادران خود در سال 1396 با تاسیس شرکت پردازش هوشمند یاسین (پرهان تک) علاوه بر ایجاد بستری مطمئن برای واردات کالای دیجیتال مورد نیاز هموطنانمان از مبادی قانونی، با اخذ مجوزهای واردات و ثبت کالای دیجیتال در سامانه همتا، گامی را در مسیر اشتغال زایی جوانان کشور نیز بردارد و برای جوانان جویای کار در حوزه دیجیتال ایجاد اشتغال نماید.

خدمات اصلی پرهان تک شرکت پرهان تک با واردات گوشی موبایل خدماتی از قبیل فروش عمده گوشی موبایل، به زودی خرده فروشی در فروشگاه آنلاین موبایل، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهان تک تضمین کننده کیفیت و خدمات

پرهان تک تضمین کننده کیفیت و خدمات