مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-04اجتماعي

آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی جاده ها/ سفر به 11 شهر ممنوع!


جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای محدودیت های تردد کرونایی در سفر به 11 شهر قرمز و نارنجی خبر داد.

- سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور اظهار داشت: براساس رنگ‎بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، تهران و 14 مرکز استان دیگر در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: براین اساس هم ‎اکنون 2 شهرستان قرمز، 9 شهرستان نارنجی،153 شهرستان زرد و 284 شهرستان آبی بوده و طبق مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد کرونایی در سفر به شهرهای قرمز و نارنجی وجود دارد.

 وی گفت: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها دارای محدودیت بوده و سفر به شهر قرمز جریمه یک میلیون تومانی و به شهر نارنجی جریمه 500 هزار تومانی را در بر خواهد داشت.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص سفر تهرانی ها اعلام کرد: با توجه به اینکه تهران در شرایط آبی کرونایی قرار دارد سفر به شهرهای زرد و آبی برای پایتخت نشینان هیچ منعی ندارد اما برای سفر ضروری به شهرهایی که در محدوده قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارد باید از فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند تا جریمه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی جاده ها/ سفر به 11 شهر ممنوع!

آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی جاده ها/ سفر به 11 شهر ممنوع!