مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-04سياسي

حزب کارگر انگلیس: مردم را احمق فرض نکنید؛ خون جانسون رنگین تر از دیگران نیست!


در پی اتهامات وارده به نخست وزیر انگلیس مبنی بر برگزاری میهمانی در کریسمس سال گذشته و نادیده گرفتن قوانین قرنطینه، چندین تن از سیاستمداران این کشور خواستار بررسی این موضوع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیل کویل، نماینده حزب کارگر در مجلس انگلیس، از کرسیدا دیک رییس متروپلیس خواست تا در مورد اتهاماتی مبنی بر اینکه دفتر نخست وزیر انگلیس، در سال گذشته و همزمان با قوانین محدودیت های قرنطینه، میزبان دست کم دو میهمانی بوده است، تحقیق کند.

کویل به خبرنگاران گفت که باور دارد آن ها قانون را زیر پا گذاشتند؛ اکثر رای دهندگان حوزه انتخابی من، از قوانین تبعیت کردند و آن هایی که نکردند، مجازات شدند.

وی با بیان اینکه بوریس جانسون (نخست وزیر انگلیس) هم بالاتر از قانون نیست و نباید از این قائده مستثنی باشد؛ جانسون را فردی متکبر توصیف کرد که احتمالا خود را مستحق چنین برتری ای می داند.

سخنان این نماینده مجلس انگلیس، توسط بری گاردینر، وزیر تجارت سابق دولت سایه این کشور نیز تکرار شد که خواستار انجام تحقیقات در این مورد شده و گفت: اگر این اتفاق واقعا افتاده باشد، به این معنی است که دو قانون وجود دارد، یکی برای دولت و یکی برای بقیه! در هفته گذشته، در میان گزارش رسانه های لندن از برگزاری میهمانی کریسمس 2020 در دفتر نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب کارگر انگلیس: مردم را احمق فرض نکنید؛ خون جانسون رنگین تر از دیگران نیست!

حزب کارگر انگلیس: مردم را احمق فرض نکنید؛ خون جانسون رنگین تر از دیگران نیست!